Zgłoś awarię

Telefon: 510-709-280 lub
            795-818-156            e-mail: aiskomp1@gmail.com

Pon-pt: od 10:00 do 18:00
sobota: od 
10:00 do 15:00
niedziela: nieczynne

ul Piotrkowska 35 (w podwórzu)

Obsługujemy Łódź 

Jesteśmy na facebooku



Sterowniki do laptopów

Nie możesz znaleść sterowników do Swojego Laptopa??
Dobrze trafiles!
Każde poniższe logo danej marki przekieruje Cię na strone producenta do działu download. 

           

Licznik odwiedzin

Darmowy licznik odwiedzin

Regulamin usług serwisowych

1. Czas napraw wynosi do 3 dni z możliwością przedłużenia do 14 dni z przyczyn od nas niezależnych lub w przypadku konieczności sprowadzenia części.


2. Oględziny sprzętu komputerowego dotyczyć będą wyłącznie usterki podanej przez klienta. Oględziny są płatne jedynie w przypadku nie podjęcia naprawy (lub niemożliwości naprawy).

3. Naprawy do 200 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty.

4. Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze.

5. Za sprzęt pozostający w serwisie pobierana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł dziennie w przypadku, gdy odbiór nastąpi po okresie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty poinformowania klienta o zakończonej naprawie lub o zwrocie sprzętu nie naprawionego na podany przez osobę zdającą numer telefonu, adres poczty email lub w inny sposób wskazany przez klienta.

6. Po upływie 60 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego. Sprzęt zostanie sprzedany celem pokrycia kosztów naprawy.

7. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin. Jest to zarazem umowa na której podstawie jest świadczona usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

8. Wszelkie spory mogące wynikać z tytułu realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie a w razie braku porozumienia przez Sąd właściwy dla siedziby biura.